سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تست موشک‌های ایران هیچ ارتباطی با موضوع هسته‌ای ندارد


به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سرلشگر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه کنگره ملی سربازان صلح ایران با اشاره به تست موشک عماد گفت: تست موشک‌های ایران هیچ ارتباطی با موضوع هسته‌ای ندارد, بنابراین برای دفاع از خود هیچ محدودیتی را قائل نیستیم.

وی در خصوص بسته شدن پرونده PMD نیز گفت: لغو قطعنامه‌های قطعی شورای حکام به این معنا نیست که دولت نباید این اتهامات را پیگیری کند.

محسن رضایی افزود: شورای حکام اگر این اتهامات را نفی می‌کرد مسئله فرق داشت اما این شورا قطعنامه‌های خود را در حقیقت لغو کرده, بنابراین ابهاماتی وجود دارد و دولت نیز باید این ابهامات را پیگیری کند، تا اتهاماتی که در گذشته نسبت به ایران زده می‌شد در آینده به مستند تبدیل نشود.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
تست موشک بالستیک روسیه از زیر دریایی هسته ای خود