سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اکران فیلم «رسوایی 2» با حضور مسعود ده‌نمکی از ساعت 20


به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، در ششمین روز سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی از ساعت 20 آخرین ساخته مسعود ده‌نمکی اکران خواهد شد.

امشب فیلم «رسوایی 2» که در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد به صورت رایگان در سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اکران خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در نمایشگاه بلیت تماشای این فیلم را دریافت کنند.

همچنین مسعود ده‌نمکی کارگردان سه گانه اخراجی و دوگانه رسوایی با حضور در میان تماشاگران درباره آخرین ساخته خود صحبت می‌کند.

به گزارش فارس، سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 22 بهمن ماه در بوستان گفت‌وگو آغاز شد و تا 28 بهمن ماه ادامه دارد.

نمایشگاه شامل چهار بخش مهم رسانه‌های برخط، پویانمایی، نشر دیجیتال و کودک و نوجوان است؛ علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 صبح تا 20 از نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/VBDNDU


ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم رسوایی ساخته مسعود ده نمکی