ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ناظم‌الشریعه: هدفمان بازی با برزیل بود


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.17 - 15:20

ناظم‌الشریعه: هدفمان بازی با برزیل بود

ورزش 3/ سرمربی تیم ملی فوتسال تنها هدفشان برای سفر به برزیل را رویارویی با این تیم عنوان کرد.
سید محمد ناظم‌الشریعه در خصوص پیروزی برابر پاراگوئه در نیمه نهایی مسابقات جایزه بزرگ فوتسال برزیل گفت: به جرأت می‌توان گفت تمام 40 دقیقه این بازی درا ختیار ما بود و هرکاری می‌خواستیم انجام دادیم. فقط نمی‌توانستیم گل بزنیم.
او ادامه داد: حتی بعد از اینکه گل اول را به ثمر رساندیم حریف حمله نمی‌کرد که این قدرت تیم ما را نشان می‌داد. خدا را شکر توانستیم زمانی که حقمان بود به فینال این مسابقات راه پیدا کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به فینال امروز با برزیل اظهار کرد: اطمینان دارم بازی خیلی خوبی برابر برزیل ارائه خواهیم کرد. اصلا به این مسابقات آمدیم تا با برزیل بازی کنیم. هدف ما بازی کردن با تیم‌های بالاتر از رنکینگ خودمان است. اگر بتوانیم این کار را خوب عملی کنیم و بازی تدافعی برابر آنها انجام ندهیم مطمئنا می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن در جهان داشته باشیم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گفتگو با ناظم الشریعه درباره گروه بندی فوتسال قهرمانی آ