ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حمایت از اسدی و انتقاد از کی‌روش محرومم کرد


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.18 - 10:24

حمایت از اسدی و انتقاد از کی‌روش محرومم کرد

کاپ/ سرپرست تیم سایپا گفت: احتمال می دهم دلیل یک جلسه محرومیتم دفاع از اسدی و حمله به کی روش است نه اتفاقات بازی با تراکتور.
اصغر حاجیلو درباره محرومیت یک جلسه ای از همراهی سایپا و جریمه یک میلیون تومانی اش که به دلیل توهین به مربی تیم تراکتورسازی عنوان شده اظهار داشت: احساس می کنم حسن زاده(رئیس کمیته انضباطی) به دلیل شلوغی کارهای روزمره پرونده ها را اشتباه بررسی کرده چون من هرچقدر فکر می کنم به یاد نمی آورم که با سر به صورت کسی ضربه زده باشم و یا با کادر فنی تراکتورسازی یقه گیری کرده باشم.
وی افزود: گزارش داوری و ناظر آن موجود است و حتما برای بررسی این موضوع به فدراسیون فوتبال خواهم رفت تا ببینم چرا یک جلسه از همراهی سایپا محروم شدم. اگر بحث درباره پسر تونی است، ذوالفقاری سرپرست تراکتور قبل از شروع بازی در حضور مدیر رسانه ای تیم ما گفت که پسر تونی زیاد داد و بیداد می کند. در حین برگزاری بازی هم زمانی که نیمکت ما به یک تصمیم داور معترض شد او به سمت ما حرکت کرد و با صدای بلند رو به همه ما گفت «هش». من هم نسبت به این رفتار مربی تراکتورسازی معترض شدم و او را به محل استقرارش اشاره کردم که برود و سرجایش بنشیند. حالا دیگر چرا باید به خاطر این کار محروم بشوم را نمی دانم.
سرپرست سایپا گفت: البته این احتمال هم وجود دارد به خاطر دفاعی که از اسدی کرده ام دچار محرومیت شدم. هیچ بعید نیست 70 ضربه شلاق هم برایم ببرند که این روزها شلاق خوردن هم در فوتبال بعد از شلاق خوردن ضیا عربشاهی دیگر عادی شده. من در این مدت یک مصاحبه هم بر ضد کی روش انجام دادم که دوستان و اطرافیانم به من گفتند شک نکن که رفقای کی روش از حمایتم از اسدی و مصاحبه ضد کی روش ناراحت شده و برایم دردسر درست کرده اند.
حاجیلو درباره بازگشت میداودی به تمرینات سایپا گفت: او روز گذشته پس از تماس تلفنی من ابتدا با مجید جلالی گفت و گوی تلفنی داشت و سپس با نهایت تواضع به محل تمرین آمد و از یکی، دو مربی که از او دلخور بودند عذرخواهی کرد. میلاد با تیم تمرین کرده و از این پس هم کنار ما خواهد بود.
پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شایعه مطرح شده در ارتباط با بازگشت نکونام به استقلال در نیم فصل و خداحافظی از دنیای توپ گرد با پیراهن تیم محبوبش تاکید کرد: اصلا! چنین موضوعی امکان ندارد و دلایل آن را هم به موقع بازگو خواهم کرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
انتقاد پیرمرد ایرانی از عدم حمایت از کارگران