سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ثبت نام معاون احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس


بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور در روز اول ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس دهم 897 نفر در کل کشور برای نشستن بر کرسی‌های سبز مجلس اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی یوناتن بت‌کلیا نماینده فعلی اقلیت آشوری‌ها به عنوان اولین داوطلب این روز ثبت‌نام خود را انجام داد. حمید رضا پشنگ نماینده فعلی مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز پیش از ظهر یک شنبه با حضور در وزارت کشور برای شرکت در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد.

همچنین فاطمه واعظ جوادی معاون احمدی نژاد و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در دولت نهم نیز در نیمروز اول روز دوم ثبت نام نمایندگی مجلس با حضور در فرمانداری تهران برای کاندیداتوری مجلس دهم ثبت نام کرد، وی در هنگام ثبت نام برای کاندیداتوری نمایندگی دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت که به صورت مستقل در انتخابات شرکت خواهد کرد.

از میان نمایندگان ادوار گذشته مجلس نیز صبح یک شنبه ولی الله اسماعیلی و علی‌رضا دهقان نمایندگان دوره هشتم مجلس شورای اسلامی برای داوطلبی در انتخابات مجلس دهم با حضور در وزارت کشور ثبت نام کردند.

حجت‌الاسلام هادی غفاری نیز صبح امروز (یک شنبه) برای ثبت نام در انتخابات مجلس دهم به وزارت کشور مراجعه کرد که به علت نقص مدارک ثبت نام وی انجام نشد که ساعتی بعد ، پس از تکمیل مدارک به وزارت کشور مراجعه و ثبت نام کرد.

نمایندگان فعلی فقط در وزارت کشور یا فرمانداری‌ها ثبت‌نام می‌شوند

محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور درباره‌ اظهار نظر برخی نمایندگان مبنی بر این که امکان ثبت نام آنها در مجلس شورای اسلامی فراهم می‌شود، اظهار کرد: همه نمایندگان باید برای ثبت نام به فرمانداری‌ها به وزارت کشور مراجعه کنند و امکانی برای ثبت نام آنهادر مجلس درنظر گرفته نشده است.

علی اصغر ناصربخت معاون فرماندار تهران ظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در انتخابات مجلس تا ساعت 12 امروز 152 نفر در فرمانداری و وزارت کشور برای حوزه انتخابیه تهران ، اسلامشهر ، ری شمیرانات و پردیس ثبت نام کردند که 21 نفر از داوطلبین خانوم و 3 نفر از اقلیت‌های دینی هستند.

بر اساس اعلام دبیر ستاد انتخابات کشور در اولین روز ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی 897 نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی بوده‌اند که از این تعداد 897 نفر، 41 نفر زن بوده‌اند.

این خبر تکمیل می‌شود.


ویدیو مرتبط :
لحظه ثبت نام احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری 88