فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



افتتاح مرحله دوم مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) در تایباد


استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: دشمنان در پی ضربه زدن به آرمانها و ارزشهای نظام اسلامی هستند اما با ایجاد اینگونه فضاها و آموزش نخبگان دینی می توان با توطئه های دشمن مقابله كرد.
علیرضا رشیدیان افزود: شهرستان تایباد در نوك تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد لذا ایجاب می كند مسئولان در اجرای برنامه های فرهنگی همت مضاعف داشته باشند و در بحث هزینه های فرهنگی هیچگونه دریغی نداشته باشند.
وی ادامه داد: به بركت خون شهیدان و در سایه منویات مقام معظم رهبری در كشوری امن زندگی می كنیم و روحانیت در این سربلندی نقشی بسزا داشته است.
مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) تایباد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: مرحله دوم این فضای آموزشی در زمینی به مساحت 620 مترمربع با زیربنای دو هزار مترمربع بهره برداری شد.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی محدثی افزود: برای ساخت این بنای سه طبقه آموزشی، اداری و خوابگاهی 17 میلیارد ریال از سوی مركز مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی و بخشی توسط خیرین هزینه شده است.
وی ادامه داد: ساختمان اصلی حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) تایباد سال 1363 تاسیس شد و هم اینك 170 طلبه در سطوح یك، دو و سه دارد.
او گفت: همه ساله افزون بر 30 طلبه از این مركز برای ادامه تحصیل به مقاطع بالاتر دانش آموخته می شوند.
مركز شهرستان 114 هزار نفری تایباد در فاصله 225 كیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7494/1858

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سید مصطفی امیری حوزه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام