ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ویدئو کلیپ‌های معرفی بازیکنان ایران در سایت فدراسیون جهانی نمایش داده می‌شود+ فیلم


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، فدراسیون جهانی برای توسعه والیبال در کشورهای مختلف همواره از نوآوری‌های رسانه‌ای بهره برده است. انتشار پوستر ویژه مسابقات، پوستر و مجله تیم‌های حاضر در رقابت‌های گوناگون و همچنین تصاویر بازیکنان موثر و ستاره‌های تیم‌ها در کنار یکدیگر از جمله اقدامات در این زمینه بوده که همواره با استقبال زیادی از سوی علاقه‌مندان والیبال ایران همراه بوده است.

در سال 2016 علاوه بر انتشار کتاب و پوستر مکتوب، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) طبق دستورالعملی در طرح رسانه‌ای مسابقات خود از کشورهای شرکت کننده خواست کلیپ‌هایی ویژه برای معرفی تیم‌های ملی خود تهیه و ارسال کنند.

با توجه به انتشار این ویدئو کلیپ‌ها در فضای مجازی و سایت‌های بین المللی، تصاوی ر فیلمبرداری و موسیقی این کلیپ‌ها باید بر اساس ضوابط مشخص، به صورت اختصاصی و تحت قوانین کپی رایت بین‌المللی تولید شوند تا به نوعی انعکاس‌ دهنده فرهنگ بومی کشورها نیز باشد. به این ترتیب برای هرکدام از ویدئو کلیپ‌های اینفوگرافی و معرفی بازیکنان ایران به صورت اختصاصی با یک موسیقی تلفیقی هیجان انگیز ورزشی برگرفته شده از موسیقی اصیل ایرانی ساخته شده است.

این ویدئو کلیپ‌ها توسط فدراسیون والیبال ایران با همکاری و حمایت باشگاه هواداران به دو زبان فارسی و انگلیسی در حال تهیه و ساخت است که طی چند روز آینده هوادارن تیم ملی والیبال کشورمان در سراسر دنیا می‌توانند با مراجعه به سایت‌های فدراسیون جهانی والیبال، سایت فدراسیون والیبال و سایت باشگاه هواداران تیم ملی 3060 ویدئو کلیپ‌های مردان والیبال ایران را تماشا کنند.

پیش از این نیز طبق قوانین فدراسیون جهانی، آنالیزورهای هر یک از تیم‌های حاضر در لیگ جهانی و مسابقات قهرمانی جهان مکلف بودند فیلم بازی‌های رسمی خود را در سایت فدراسیون جهانی بارگذاری کنند.

این درحالی است که چندی پیش فدراسیون جهانی سفارش ساخت یک بازی ویدویی والیبال را داده که قرار است مشخصات چهره‌های شاخص والیبال جهان با جزئیات روی آن بارگذاری شود.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
نمایش تیم فدراسیون جهانی تکواندو