ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مربی مجارستانی قهرمان المپیک بوده و با کم کردن مبلغ قرارداد به ما لطف داشت


محمد صمیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تمرینات خود اظهار داشت: حدود یک هفته به دلیل بیماری آنفولانزا نتوانستم تمرینات خود را انجام دهم و کارهای بدنی سبک کردم و از روز گذشته شرایط بهتری پیدا کرده‌ام. ظرف یکی دو روز آینده هم به تهران می‌آیم تا ادامه اردو را با مربی جدید برگزار کنیم.

وی در خصوص حضور مربی مجارستانی در ایران گفت: روبرت فازکاس، مربی مجارستانی قرار است سه شنبه به ایران بیاید و کارمان را آغاز کنیم. باید از عباس صمیمی، برادرم تشکر کنم که حضور این مربی در ایران را فراهم کرد.

ملی پوش پرتاب دیسک ادامه داد: او  سابقه قهرمانی در المپیک را در کارنامه دارد و یکی از رکورد داران پرتاب دیسک محسوب می‌شود. این مربی ماهانه 1500 دلار دریافت خواهد کرد واقعا در این حد مبلغ ناچیزی است و می‌شود گفت به ما لطف داشته است.

صمیمی با اشاره به ادامه تمرینات گفت: من و محمود برادرم زیر نطر این مربی حدود 20 روز در تهران کار می‌کنیم و پس از برای برگزاری اردو به مجارستان خواهیم رفت. سال گذشته که در این کشور بودیم تمام امکانات برای تمرین فراهم بود و امیدواریم تا آستانه المپیک مشکلی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ک

 

 

http://fna.ir/Y0TA5H


ویدیو مرتبط :
مبلغ قرارداد تونی اولیویرا با تراکتورسازی